niedziela, 13 kwietnia 2014

Powitanie

Witam serdecznie!

Odkąd zostałam po raz pierwszy Mamą, moje życie poprzestawiało się do góry nogami, wszystko uległo przeorganizowaniu. Gdy pierwszy raz razem z mężem i naszym nowo narodzonym synkiem weszliśmy do domu po powrocie ze szpitala, wydał on się nam zupełnie innym, nowym domem. Teraz na nowo odkrywam świat z naszym dzieckiem :-) Pomimo trudności jestem szczęśliwą Mamą. Postanowiłam pisać tego bloga, aby podzielić się z Wami swoimi przemyśleniami, informacjami na temat rozwoju Piotrusia oraz tego jak spędzamy wspólnie czas. Mam też nadzieję, że poznam wiele innych wspaniałych Mam i ich dzieci oraz, będziemy mogły wymienić się opiniami na wiele różnych tematów. Niech ten blog będzie również pewnego rodzaju pamiątką z okresu macierzyństwa.

Zapraszam Was do czytania oraz zostawiania komentarzy :-)
Razem z Piotrusiem ruszamy w nowe, lepsze i bogatsze życie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz